Spontanhelg

Publicerad 2014-01-13 20:59:15 i Allmänt,

Har de senaste dagarna fortsatt att vara spontan och rätt oansvarig. Jag och Elin fick för oss att ta en spontantur upp till Funäs i några dagar för att hälsa på min lillasyster, åka skidor och festa litegranna. Inledde dagarna med en rolig partynatt vilket innebar att jag igår låg däckad i soffan och skidåkningen inställd. Hann med en del sömn under dagen men spenderade natten vaken innan vi vid sjusnåret imorse hoppade på bussen som gick hemåt och somnade bums. Rätt roligt att vara både spontan och lite oansvarig ska nog försöka fortsätta med det:) 

Har hunnit med lite ridning i kylan sen jag kom hem, är nu dödstrött och ska bara fodra mina fyrbenta vänner innan jag tänker sova. Vore bra om jag är relativt pigg imorgon och orkar göra nåt vettigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela