nytt år

Publicerad 2014-01-08 10:57:39 i Allmänt,

Hej på er! Då var det ett tag sen igen. Har hunnit med en hel del sen sist flyttat hem och blivit Hallenbo igen vilket känns mycket bättre än vad jag trodde, firat jul och festat med alla fina vänner som var hemma över jul. Ridit en hel del och avslutade sen 2013 väldigt spontant och smått oansvarigt. Inledde det nya året i samma stil, men sen dess har jag varit rätt ospontan och väldigt ansvarig...:) Har den senaste veckan mest hängt med mina fyrbenta vänner, tränat två av dem för Maja Heed. Båda två kändes riktigt bra och min stjärna gick bättre än någonsin förr :)
 
Den här dagen har börjat med att i stort sett ingenting gick som det skulle och planerna över dagen fick ändras litegranna. Har nu planerat upp mitt liv litegranna och gjort en preliminär plan över den kommande tävlingssäsongen, känns bra med lite struktur i livet! Nu börjar det snart bli lunchdags sen tänkte jag ta tag i livet och gå ut och motionera en hög med hästar och hinna med en promenad med min favoritkillar. Ikväll ska jag på träning med min nya jättekompis, blir nog spännande och jag somnar nog ovaggat även ikväll. Nu ska jag ta och fundera lite mer över livet och käka lite lunch, får se när vi hörs igen!
 
juldagsparty med min favoritbrudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela