mondaymorning

Publicerad 2013-09-09 07:38:49 i Allmänt,

Tänkte kika in här och säga god morgon såhär på måndagsmorgonen. Är grymt trött efter en full helg med jobb och tävling i Märsta. Efter en hel del funderande och åkande fick vi dit alla hästar som behövde tävla. Hästarna har skött sig väldigt bra och hoppat fint, de har nog mått bra av lite vila i sommar :)
 
Nu sitter här i soffan och dricker oboy till frukost och kollar in våran röriga lägenhet.. Har inte riktigt hunnit med det de senaste dagarna så nu ser det verkligen hemskt ut. Så ikväll får jag nog lov och planera in lite städande innan Idol! Har väl inte så mycket mer att berätta, upptäckte att jag skrivit om våran paj i två inlägg på rad. Var ju inte riktigt meningen men så kan det gå när man är lite virrig som jag. Hände väl inget ovanligt förra veckan, vi hann med en eftermiddag i Uppsala där vi gjorde av med pengar och lärde oss hitta ännu lite bättre efter en del felkörningar. Hade middagsbesök av mamma, Lisa & hundarna en kväll och hann sen bli bjuden på middag fyra kvällar till, det är alltid trevligt :)
 
Nu är det en ny vecka med jobb, har helt vanliga dagar fram till på torsdag då jag ska rulla norrut för att sova en natt i favoritsängen innan jag rullar ännu längre norrut för tävling hela helgen. De blir nog trevligt :) Nu ska jag återgå till min näringsrika frulle, ha de bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela