Mellanlandning i favoritsängen!

Publicerad 2013-09-12 22:06:57 i Allmänt,

Ligger hemma i Hallen i min egen sköna säng, har ätit riktig mat och duschat varmt och länge samt ätit tårta för att pappa fyllde år igår. Är hemma på lite mellanlandning, kom hem vid halv åtta efter att ha slagit mitt gamla rekord mellan Knivsta - Kilafors. Imorgon förmiddag ska jag en sväng till Bollnäs innan jag rullar vidare upp till Hudiksvall för tävling med två tottosar hela helgen. Det blir kul, ifjol hade jag min bästa helg på hela säsongen. Tror inte att det blir så denna helg med tanke på att Bella haft några riktiga kanontävlingar tidigare iår och inte är med i helgen. Men det kan gärna få gå bra i vilket fall :)
 
Tänkte sova nu, är helt slutkörd efter en lång fullproppad dag och ändå hann jag inte med dammsugningen (vilket kanske inte var prio 1 heller..). Men nu har jag tittat in och sagt hej i alla fall, hoppas ni får en bra helg. Det tänkte i alla fall jag ha!
 
 
pussat på snutt 1,2 & 3 också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela