måndag igen

Publicerad 2013-09-02 20:45:00 i Allmänt,

Idag är det Måndag och bloggningsdax, verkar ha blivit en tradition att blogga på måndagar! Har väl egentligen inte så mycket att berätta, dagarna rullar på lika snabbt som vanligt. Blir rätt fulla dagar är typ aldrig inne från stallet före sju, är det gymdag tar det en timme och sen är det idol och sen sovdags ungefär ;)
 
Hände väl inget speciellt förra veckan vad jag kan komma ihåg mer än att vi gjorde den godaste pajen någonsin ungefär. Egenplockade hallon och jordgubbar med Marabou choklad hade vi i den, helt galet gott blev det. Igår slog vi på stort och åkte in till Uppsala och kollade på bio. Extra guldstjärna för att vi hittade på första försöket, vilket vi aldrig brukar göra vart vi än ska i Uppsala. Men numera hittar vi till både Citygross, Hööks, tågstation och två biografer!! Snabba cash kollade vi på, mest för att Tessans moster var med i den. Den var bra i alla fall även om den vart lite seg emellanåt och jag är väl inte heller överförtjust i en massa pangpang men den var sevärd i alla fall :)
 
Idag har jag hoppat ett gäng hästar, de har hoppat fint allihopa extra kul när man inte hoppat på några veckor också! I helgen är det äntligen dags för tävling igen, Märsta båda dagarna är det som gälller - nära och bra :) På lördag kommer chefen våran hem igen också så då är det skärpning från våran sida igen. Nej vi sköter oss precis som vanligt nu med men vi kan ju inte längre äta lunch i deras stora fina hus och kolla på vilken kanal vi vill istället för fyran här i våran lilla lägenhet ;)
 
Nu ska jag försöka återgå till mitt idoltittande och en kopp hallonte, när det är slut är det nog faktiskt sovdags för min del. Ni får väl ha det så bra så kanske vi hörs nästa måndag igen :)
 
Min favorit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela