bra helg i Glada Hudik :)

Publicerad 2013-09-15 21:17:38 i Allmänt,

Är tillbaka i Sigtuna, sitter i soffan framför Wallander :) Har haft en bra helg i Glada Hudik på alla plan, fint väder, bra sällskap och duktiga hästar. Bäst i helgen var fantastiska lilla Fantast som var helt fantastiskt duktig med en fjärdeplats i fredags, en andra igår där han även vann DM guld. Hollydolly har skött sig bra även hon och lärt sig en hel del i helgen och gjorde bästa rundan idag trots att hon var väldigt trött i både kropp och huvud. Bra helg som sagt var och lika trevligt som vanligt och bo hos våra kompisar där uppe :)
 
Kom hem vid fem och kände mig som en hungrig urvriden disktrasa men ändå rätt glad över att jag höll mig vaken hela vägen. Hade sällskap av Lisa första biten, resten av vägen drack jag redbull, sjöng högt och falskt eller pratade i telefon för att hålla mig vaken. Väl hemma tog jag tag i lastbilen och städade ur den, trimmade sen mina egna två djur och fixade en del annat. Kom in vid åtta och tog tag i våran minst sagt skitiga lägenhet, nu är den ren och fin och även jag är fräsch och mätt och trött! Sitter som sagt var i soffan och kollar på Wallander, tänkte äta kakor och dricka mjölk. Fick ett plötsligt sug efter mjölk på vägen hem så stannade till och köpte det. Ska försöka sova i hyfsad tid också så jag lever imorgonbitti. Vet inte riktigt hur den kommande veckan ser ut, har lite beslutsångest men tänkte sova på saken så vet jag kanske imorgon :)
 
 
Holly Dolly i Märsta förra helgen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela