tisdag

Publicerad 2013-07-30 22:56:08 i Allmänt,

Har haft en riktig chillardag och hängt framför TV apparaten tillsammans med min huvudvärk idag, hade man kunnat tagit bort huvudvärken så hade det varit en helskön dag med tanke på att vädret var rätt tråkigt. Såg till att spara på ridningen tills regnet kom nu på kvällen, väldigt blöt och smått nedkyld blev jag men det gick fint ändå :) Har dessutom varit och fått tårta hos Birgitta som fyller år idag, alltid gott. Mycket fika de senaste dagarna, igår förmiddag hade vi först namnsdagsfika för mig, Lisa och pappa med grannarna. På eftermiddagen hade de som sagt var bakat tårta för att fira mig och Bella(väldigt snällt och gulligt måste jag säga) och sen tårta nu ikväll. Ska jag fortsätta såhär måste jag verkligen ta tag i träningen snart, haha.
 
Nu hänger jag framför datorn och lyssnar på Håkan Hellström, han brukade vara min deppmusik förut men jag tror han har omvänts till någon slags peppmusik istället. Nu blir jag i alla fall helt plötsligt glad av en del av låtarna i alla fall, dock känns det som att det ska till mycket för att jag inte ska vara glad för tillfället :) Men man ska väl inte säga för mycket..
 
 
Ska strax ta och krypa ner i min nybäddade säng framför en film innan jag sussar sött. Imorgon tänkte jag ta tag i ridningen lite tidigare på dagen för på kvällen ska vi ut och äta sen ska vi tydligen ut också så förhoppningsvis hinner jag med en middagslur på eftermiddagen om jag är lite effektiv med ridningen på förmiddagen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela