Jag lovade ju

Publicerad 2013-07-03 19:51:54 i Allmänt,

Eftersom jag lovade att blogga igår så är det väl bäst att jag gör det. Imorgon har jag varit hemma i två veckor, galet vad fort tiden går. Har inte gjort så mycket egentligen, ridit en del som vanligt. I Söndags var Calle till Svärdsjö och hoppade 1.10 & 1.20, felfritt i båda klasserna och helt okej rundor. I Måndags skjutsade jag ner ponnyerna till Stockholm, så då blev det lite färre hästar ett tag igen. Firade det med att jag igår skulle få sova hur länge jag ville för första gången på ett x antal månader. Första gången jag vaknade var klockan tio i sex....lyckades i alla fall somna om och sov till åtta sen :)
 
I övrigt hann jag med en utgång i Lördags, rätt lugn för min del eftersom jag skulle tävla dagen efter men hade kul ändå. Idag har jag hunnit med en sväng till Bollnäs, lyckades självklart hitta lite kläder och trots att min ekonomi suger just nu fick ett par jeans och ett linne följa med mig hem, var faktiskt på rea :) Nu väntar jag på mamma så ska vi rida. Bella tog det lugnt ett tag efter Runsten men är igång igen nu, hopptränade igår och hon kändes fin. Ska lägga mycket fokus på styrka och kondition nu så hon är i storform till SM sen. Busilus har ingen plan alls just nu för jag har inte riktigt råd för att få med henne på tävlingarna men hon jobbar på som vanligt ändå!
 
Annars är jag galet sugen på att åka ner till Falsterbo nästa vecka, men eftersom min ekonomi som sagt var suger så får jag stanna hemma. Fick även ett roligt jobberbjudande som kunde inkluderat Falsterbo men det krockade lite med SM så fick tacka nej till det. Så mycket mer vet jag inte om jag har att berätta, ska försöka skriva lite oftare!
 
Min stjärna i 1.45 i Falun :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela