Upploppet

Publicerad 2013-12-17 22:13:18 i Allmänt,

Är inne på upploppsvecka här nere nu och lever i ett kaos med en massa packning både lite här och lite där. Kör förhoppningsvis hem första flyttlasset imorgon och sen kommer mamma nerpå Fredag så får vi förhoppningsvis med resten då. Har verkligen blandade känslor inför detta men jag ät rätt säker på att jag gör rätt även om det känns rätt sorgligt.
 
Den senaste veckan har flutit på bra, snabbt som vanligt. I Fredags var vi på lucia inne i Sigtuna på morgonen, riktigt mysigt :) Åt luciagröt till lunch och på kvällen blev det spontanvinkväll. Precis som alla vinkvällar så spårade den lite, men kul hade vi i alla fall! I  lördags var jag ledig men hoppade en häst på förmiddagen innan jag däckade i soffan där jag hängde resten av dagen. I Söndags jobbade jag och sen har det ju svischat förbi två vanliga dagar igen :)
 
Har en liten motivationssvacka för tillfället vilket ju kanske inte är allt för konstigt. Mina egna tokisar är i alla fall väldigt pigga och höga på livet. Stjärnan travade igenom en vetcheck förra veckan utan en minsta anmärkning, skönt för hon har ju ändå gått rätt hårt iår :)
 
Nu tänkte jag ta och sussa, imorgon hoppas jag som sagt var att hinna med en tur&retur till Kilababa och sen har jag en del annat att ta tag i också. Sov gott hörrni!
 
Fick fina bilder skickade på Fantast häromdagen :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela