ledig lördag

Publicerad 2013-12-07 10:03:37 i Allmänt,

God morgon! Idag händer det något som aldrig hänt förut, vi är lediga en Lördag utan att vi ska på tävling eller något annat. Är rätt konstigt att vara här men inte jobba, rätt skönt dock :) Börjat min lediga helg med att sova tills jag vaknade vilket blev runt halv nio. Har varit ute i stallet och fixat mina hästar så nu har jag egentligen inte så mycket mer att göra egentligen. Är inne och äter frukost nu, ska göra iordning en häst inför provridning om ett tag sen hade jag tänkt ta mig en shoppingtur. Är ju faktiskt inte långt kvar till jul och någon julklapp lär jag ju faktiskt försöka köpa jag med. Annars ser det rätt lugnt ut idag, känns som att det behövs faktiskt!
 
Apropå att det inte är så många dagar kvar till jul så har jag numer bara ca. två veckor kvar som Sigtunabo, sen flyttar jag tillbaka hem till Kilafors ett tag. Har de senaste månaderna funderat väldigt mycket på min framtid och vad jag ska göra med livet. Har egentligen inte kommit fram till någonting men jag känner att det är dags för mig att gå vidare nu, riktigt vad jag ska göra vet jag inte men det får framtiden visa. Det är med en hel del ångest jag har tagit det här beslutet, jag trivs så himla bra där jag är nu och vill egentligen inte flytta härifrån men av en del andra anledningar så blir det nog bäst i slutändan. Men jag kommer nog sakna det här stället en hel del framförallt Tessan. Jag är verkligen grymt glad över året jag har fått här, jag har vuxit otroligt mycket som människa, fått rida & tävla på fina hästar och därför utvecklats en hel del som ryttare också, lärt känna en massa härliga människor och haft ett grymt roligt år som jag nog inte glömmer i första taget :)
 
Nog om det nu har jag väl inte så mycket mer att berätta för er, hoppas ni klarat er bra i snöstormen. Förutom att jag trodde min lilla lägenhet skulle rasa ihop inatt så har vi klarat oss väldigt bra och äntligen fått lite snö :)
 
 
Vinter på Haga Nydal ifjol, chefens lilla minipalats ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela