Solig tisdag :)

Publicerad 2013-08-13 15:59:34 i Allmänt,

Hello there! Tisdag idag, en solig sådan helt otroligt. Jag hade som jag skrev igår planer på att sova länge inatt, lyckades dock inte somna förrän vid tretiden så det blev inte riktigt lika många timmars sömn som jag räknat med. Var trött som en gris imorse men vaknade till efter någon kopp kaffe, har börjat bli beroende av kaffe på senaste tiden. Jag som lovat mig själv att inte bli det, är dessutom alldeles för lat för att fixa kaffe själv men nu får jag väl så lov och göra det själv om jag ska ha nåt kaffe. Hoppas ni antecknade det där nu!
 
Var iväg och hoppade ponnyn Peter på förmiddagen, gick finfint. Har sen motionerat mina egna djur, fixat stallet, packat upp och packat om alla hästsaker så nu är det i stort sett bara hästarna som saknas i packningen. Är inne igen nu och tänkte packa åt mig själv, är väl egentligen bara att trycka ner alla kläder i väskorna så är jag typ klar sen förutom lite småsaker. Ska iväg till Maggan och rida lite mer ponny sen, ännu lite senare hoppas jag på Elin har tid med en kvällsprommis. Sen ska jag somna i tid ikväll för imorgon måste jag upp alldeles för tidigt. Nu är det väl dags att jag sätter igång, hörs senare!
 
 
 
Fin utsikt i Hamamarö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela