So wake me up when it´s all over

Publicerad 2013-08-12 23:44:11 i Allmänt,

Får ångest när jag hör den låten, den påminner alldeles för mycket om sommaren. Om sommaren faktiskt börjar närma sig sitt slut med stormsteg. På onsdag rullar jag söderut och på torsdag börjar jag jobba, halvblandad ångest över det. Ska bli kul och komma igång och jobba igen men samtidigt tråkigt att sommaren är slut och verkligheten där jag inte hinner med någonting annat än att vara i stallet kommer tillbaka. Även om jag tycker det är jättekul så är det ju faktiskt kul och kunna göra någonting annat ibland också. Men jag kommer nog in i rutinerna rätt snabbt igen så de blir nog bra :)
 
Måndag idag, började med lite sovmorgon innan jag hängde i soffan hela förmiddagen. Var till Holmsveden och fikade en sväng, hade sen det rätt så chill igen. Var på promenad med Elin ikväll, vi hade inte träffats på någon vecka så vi hade en del att prata om :) Nu är jag svintrött och tänkte sova, sista dagen jag får sova imorgon. Har sen en hel del att packa upp från helgen och sen packa om allt igen, har några hästar och rida också så det blir nog full dag imorgon. Ska passa på och njuta av Hälsingeluften lite extra för det dröjer nog tills jag får göra det igen!
 
 
 
Sommar, sol och öl med Elin :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela