friday

Publicerad 2013-08-02 23:17:09 i Allmänt,

Godkväll!!

Då vare någon dag sen igen då, har haft några rätt lugns dagar så finns inte så mycket att berätta. I Onsdags var vi till Mohed med sysslingarna och kollade in deras camping, solade och skulle bada men då kom regnet. Så det blev en sväng till Hambo för lite pizza istället, på kvällen var vi först ut och åt med grannarna innan det blev utgång för oss ungdomar. Vart dock en rätt lugn kväll för min del men vi hade rätt kul ändå :)

 

Igår spenderade jag dagen i sängen och hade helt galet ont i magen, fick gå dubbelvikt så fort jag försökte kliva upp... Har tack och lov varit bättre idag och hann med och träna Bella & Calle på eftermiddagen, vi hann även med lite tårta och skumpa mellan träningarna för att fira ännu lite mer från förra helgen. Det har blivit en himla massa gotta och skumpa för den sjundeplatsen!

 

Nu har jag precis slagit mig ner i sängen efter någon drink med grannarna. Tänkte försöka somna rätt snabbt, har planer på att kliva upp tidigt och rida medan det är en behaglig temperatur ute imorgon. Har fyra hästar att rida på morgonkvisten så det lär väl bli rätt tidigt, har sen en del annat inplanerat resten av dagen :)

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela