en vecka som gått

Publicerad 2013-08-26 22:17:26 i Allmänt,

En vecka sen sist jag tittade in här, har verkligen inte haft tid. Livet flyter på, förra veckan hade jag någon riktigt bra dag där i början på veckan. Det följdes dock upp med en riktigt dålig onsdag som innehöll allt från gammal mjölk till en knock out så jag såg stjärnor och fick hålla mig på marken resten av dagen. Fortsatte sen veckan med att lära mig att det inte är någon bra idé och dricka vin och spela spel fram till halv fem på morgonen när man ska upp och jobba klockan sju igen... Överlevde trots det även fredagen och sen blev det lite mer vin och spel den kvällen men inte riktigt lika sent.
 
I Lördags var vi till Gröna Lund och åkte karuseller, kollade på sommarkrysset, var nästan med i TV, åt gudomligt goda pannkakor och såg till att Sophie vann en stor Marabou så vi hade färdkost hem sen. Kul kväll som även den slutade lite för sent.. Igår var jag äntligen ledig, firade det med att sova halva dagen, gå på marknad och avslutade den sen med grillat och vin samtidigt som vi njöt av en av de sista sommarkvällarna :)

Appropå det så har det varit helt fantastiskt väder de senaste dagarna och det ska tydligen hålla i sig några dagar till också, bara att njuta! Idag var jag riktigt segstartad och vaknade inte riktigt till förrän jag fått i mig lunch. Vi slog på stort och gjorde en hallon & jordgubbspaj på lunchen som vart helt galet god. När alla djur var motionerade så hann vi med en sväng på gymmet innan Oskar bjöd på middag. Vart sen paj framför kvällens avsnitt av Idol, nu har jag varit hemma ett tag och tänkte sova tidigt ikväll. Får väl se när jag får tid till att skriva nästa gång, har inte riktigt koll på veckans planer! Men ni får väl ha det så bra tills vi hörs igen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela