bra måndag!

Publicerad 2013-08-19 21:47:11 i Allmänt,

Då har jag varit Sigtunabo i några dagar igen, är tillbaka i rutinerna och allt rullar på. Idag har det varit en bra dag solen har varit framme och bidragit med en riktigt behaglig temperatur vilket gör allt mycket lättare. Alla hästar har dessutom sprungit lite finare än vanligt, extra plus i kanten får min lilla stjärnhäst som kändes hur bra som helst idag! :)
 
Har hunnit med en timme på gymmet som vi tänkte ha som rutin fem dagar i veckan framöver, hittills har vi hållit i det får hoppas att vi kan fortsätta med det! Tog sen våran andra nya rutin, ägg, avokado och salt efter gymmet framför Idol. Har jag fodrat kväll till alla djur och nu sitter jag inne framför en film och myser med tända ljus. Vi storstädade och möblerade om häromdagen, har helt otroligt nog lyckats hålla det fint och upptäckt att det faktiskt kan vara riktigt mysigt här :) Ska väl snart bege mig till sängen så jag vaknar med nya krafter inför morgondagen, har sån tur så jag har lite sovmorgon till och med :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela