Bästa sängen!

Publicerad 2013-08-13 23:54:27 i Allmänt,

Då ligger jag nerbäddad i min sköna säng för sista gången på länge, min säng är verkligen en av de sakerna jag saknar mest nere i Sigtuna. Ska försöka sova strax, imorgon går bilen vid halv sju så klockan är ställd alldeles för tidigt. Har för tillfället rätt mycket ångest över att sommaren är slut, skulle vilja backa bandet nån månad och köra sommaren igen. Har verkligen haft en helt grym sommar :)

Var till Maggan och red tre ponnyer till ikväll, gick fint med alla tre. Blev ingen prommis med Elin men en biltur, det är ju bättre än inget. Har sen packat klart allt och tänkte jag sova. Får se hur internet tänker fungera där nere, det märks väl när jag skriver gång i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela