tonight

Publicerad 2012-01-21 20:38:11 i Allmänt,

Ikväll är jag hemma första Lördagen på evighetersevigheter känns det som. Jag ska bara mysa med B&J´s, min stoooora godis påse, en bra film och lite Gossip girl. Sen ska jag sova tidigt och läääänge så jag är pigg imorgon för jag har en del som skulle behöva blir gjort :)

De har börjat sälja Ben and Jerrys i Kilababa nu, livsfarligt för min del för nu kan jag köpa när som helst. Förr fanns det bara i Bollnäs och så desperat så jag åker dit bara för att köpa glass är jag inte. Menmen en half and baked står och väntar på mig i frysen nu, hihi. Efter den här helgen ska jag dock bli nyttig och hämta ut mitt gymkort och börja träna, inte sådär överdrivet men lite ibland i alla fall :) Fick hem min balklänning som kom från Thailand inatt idag och jag måste nog banta lite om jag ska kunna ha den en hel kväll. Dock lättare och få motivation till att träna för nåt sånt, kanske!? Finfin är den i alla fall :D

Nu ska jag knäppa på en film! puss



bigbig love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela